Akční nabídky měsíce
  

 

 

Chcete abychom vám zavolali. Pošlete 
nám na telefonní číslo 777 90 33 57
SMS zprávu ve tvaru "INFO" a my
vám zavoláme zpět. 

Úvodní stránka Úvod sipka FAQ

Nejčastěji kladené dotazy



 

Nákup v e-shopu

 

  Nechci platit poštovné, je možné vyzvednout objednávku osobně?

Ano, osobní odběr je možný v Praze 8 a v Předboji. 

Více informací o vyzvednutí zboží najdete zde.

 


 

  Jak se dozvím, zda byla má objednávka přijata?

Jakmile vaše objednávka dorazí do společnosti EURONAKUPY.CZ, obdržíte e-mailové oznámení s potvrzením údajů vaší objednávky a s informací, že vaše objednávka nyní bude zpracována. Stav své objednávky si také můžete prohlédnout ve webové stránce Informace o vaší objednávce.

 


 

 Kdy mi dodáte zboží, když nakoupím přes e-shop?

Objednávku můžete očekávat nejpozději do 2-3 pracovních dnů od doby objednání zboží (platí při objednání přes kurýrní službu PPL.
Příklad: pokud objednáte zboží dnes večer, zásilku očekávejte pozítří. 

 


 

 Jak mi bude objednávka dodána?

Přepravní společnosti: Česká pošta, dopravní firma PPL, osobní převzetí.

U České pošty a PPL je možnost sledovat zásilku on-line.

Česká pošta: Jestliže v okamžiku doručení nebudete doma, bude objednávka uložena na nejbližší poště a ve schránce naleznete „výzvu k vyzvednutí zásilky“. Počínaje tímto okamžikem máte jeden týden na vyzvednutí zboží, v opačném případě bude zásilka odeslána zpět a Vaše objednávka bude zrušena. Nyní je také možné využít nové služby České pošty "Balík na poštu" nebo "Balík do ruky"

PPL: Zásilku očekávejte během 3 dnů od odeslání objednávky. PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00hod.Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.Nově je k dispozici večerní doručení bez příplatku v rozmezí 17.00-21.00hod. ve vybraných městech ČR.

 


 

 Je možné platit platební kartou?

Vzhledem k nízké ceně zboží a z důvodu vysokých poplatků bankám což činní 3% z celkové čátky není možné platit platební kartou.

 


 

 Máte skladem všechno zboží, které je uvedeno na vašich webových stránkách?

Ano, větší množství nabízené zboží máme k dispozici  v našich skladech a pokud ne jsme schopni objednané zboží dodat z centrálního skladu max. do 2 dnů. 

Pokud potřebujete vědět zdali je zboží skladem klikněte na detail produktu a tam se vam zobrzi jestli mame zbozi skladem nebo ne.

 


 

 Kde mohu uplatnit reklamaci zboží pořízeného přes e-shop?

Všechny důležité informace najdete na našich stránkách v záložce "Reklamace"